Subaru Crosstrek and XV Forums banner
21 - 39 of 39 Posts
Ik ben benieuwd naar de use case. Waar ga je heen en hoe lang heb je zo'n grote koeler nodig? Gezien de grootte...wat neem je nog meer mee voor die reis en waar stop je het allemaal, aangezien het de hele achterkant van de laadruimte in beslag neemt?
Meerdere mensen gaan samen uit, waar apparatuur op dakdragers en in andere voertuigen kan worden geplaatst?

Ahhhh..tailgating zou veel logischer zijn dan een meerdaags Backcountry-avontuur. Afhankelijk van het evenement en de menigte kan er een extra koeler op het dak nodig zijn...lol
Ik ben het ermee eens dat de laadruimte een beetje klein is voor mijn smaak en mijn hobby's, maar voor sommigen redden ze het wel. Het is gewoon een kwestie van het juiste gereedschap voor de klus te krijgen. Maar soms moet je de gereedschappen gebruiken die je alleen hebt :giggle: Ik vind het prima om de koeler te vullen en de achterbank te gebruiken voor opslag. Maar dat is dan weer mijn manier om het te doen.

Discussion starter · #26 ·
De koeler is meestal leeg. Het is een geweldige plek om boodschappen in te doen of aankopen te verbergen. Tijdens de feestdagen wordt hij volgeladen met ijs en drankjes. Hij had voor de auto gemaakt kunnen zijn, omdat hij zo goed past. Hij blokkeert niets van het zicht uit de achterruit. Zo gebruik ik hem. Slechts een suggestie. Proost!

Om toe te voegen aan wat @23PYP6MT hier begon, heb ik ook behoefte aan een extra grote koeler om in mijn auto te bewaren.

Ik heb uiteindelijk een 150qt Igloo Marine gekocht. Er is ongeveer 1/8" speling aan elke kant. Ik kan het deksel net genoeg openen om het te laten werken. Ik heb een kleine PVC-standaard gemaakt om het deksel open te houden. Het enige waar ik deze specifieke koeler voor gebruik, is om hele vissen in te bewaren en te vervoeren.

Vóór een reis ga ik naar Costco en haal ik ongeveer 100 pond ijs en laat het in de zakken zitten. Als het vissen succesvol was, verwijder ik het ijs in zakken, doe ik tonijn, goudmakreel en/of geelstaart erin en bedek ik het met het ijs zonder zakken. Tot nu toe is de grootste vis die in de koeler is gegaan een blauwvintonijn van 50 pond. Een geelstaart van 30 pond heeft de lengte maximaal benut!

Meestal wacht ik tot de volgende dag om de vis te verwerken. Ik gebruik een kan van 1 gallon om het ijs en het water te verwijderen. Ik leg een dubbelgevouwen handdoek op de laadvloer en open de achterklep om druppels vuil water op te vangen. Zelfs na een jaar de auto te hebben, heeft hij nog steeds een subtiele hint van een "nieuwe auto"-geur.

Afgelopen jaar hebben we een Yeti 75 gekregen. Hoefden/wilden niet de hele kofferbak vullen, en het gewicht zou een probleem worden.

Alleen kamperen of ikzelf met onze oudste zoon (nog geen 5 jaar oud) zou lastig zijn om dat ding uit de achterbak van de auto te krijgen. Hij weegt leeg meer dan 35 pond. Volgeladen met ijs/eten/drinken zou het gemakkelijk meer dan 100 pond zijn.

Ik heb uiteindelijk deze wielset gekocht: Amazon.com
En deze hondenhelling: Amazon.com

Nu kan ik de koeler gemakkelijk zelf in/uit de auto rollen zonder hulp.
Ik gebruik een 35 qt yeti die ik op de achterbank zet

Ik ben benieuwd naar de use case. Waar ga je heen en hoe lang dat je zo'n grote koeler nodig hebt? Gezien de grootte...wat neem je nog meer mee voor die reis en waar stop je het allemaal, aangezien het de hele achterkant van de laadruimte inneemt?
Een slager zou een klein lichaam in de koeler kunnen passen

Even ter aanvulling op wat @23PYP6MT hier begon, ik heb ook een enorme koeler nodig om in mijn auto te bewaren.

Ik heb uiteindelijk een 150qt Igloo Marine gekocht. Er is ongeveer 1/8" speling aan elke kant. Ik kan het deksel net genoeg openen om het te laten werken. Ik heb een kleine PVC-standaard gemaakt om het deksel open te houden. Het enige waar ik deze specifieke koeler voor gebruik, is om hele vissen in te bewaren en te vervoeren.

Voor een reis ga ik naar Costco en haal ik ongeveer 100 pond ijs en laat ik het in de zakken. Als het vissen succesvol was, verwijder ik het ijs in zakken, doe ik tonijn, goudmakreel en/of geelstaart erin en bedek ik het met het ijs zonder zakken. Tot nu toe is de grootste vis die in de koeler is gegaan een blauwvintonijn van 50 pond. 30 pond geelstaart heeft de lengte maximaal benut!

Meestal wacht ik tot de volgende dag om de vis te verwerken. Ik gebruik een kan van 1 gallon om het ijs en het water te verwijderen. Ik leg een dubbelgevouwen handdoek op de laadvloer en open de achterklep om druppels vuil water op te vangen. Zelfs na een jaar de auto te hebben gehad, heeft hij nog steeds een subtiele hint van "nieuwe auto"-geur.

View attachment 325068

View attachment 325069
Hoe zit het met een foto van die vissen?

Pff nep. Ik kan de herinnering aan de barcode-sticker van Walmart erop zien.. 😁

Absoluut indrukwekkend - zowel de vis als de manier waarop je hem serveerde... witte of rosé wijn erbij?
Waar heb je dit beest gevist? Hoe zwaar was het?

Waar heb je dit beest gevist? Hoe zwaar was het?
dat is een enorme vis? hoeveel woog het?
Deze vis is gevangen op ongeveer 30 nm ten ZW van San Diego en woog ongeveer 20 pond.

Geelstaarten zijn waarschijnlijk de meest gewilde sportvis in Zuid-Californië. Leuk om te vangen en superlekker, van rauw tot gekookt.

21 - 39 of 39 Posts