Even ter aanvulling op wat
@23PYP6MT hier begon, ik heb ook een enorme koeler nodig om in mijn auto te bewaren.
Ik heb uiteindelijk een 150qt Igloo Marine gekocht. Er is ongeveer 1/8" speling aan elke kant. Ik kan het deksel net genoeg openen om het te laten werken. Ik heb een kleine PVC-standaard gemaakt om het deksel open te houden. Het enige waar ik deze specifieke koeler voor gebruik, is om hele vissen in te bewaren en te vervoeren.
Voor een reis ga ik naar Costco en haal ik ongeveer 100 pond ijs en laat ik het in de zakken. Als het vissen succesvol was, verwijder ik het ijs in zakken, doe ik tonijn, goudmakreel en/of geelstaart erin en bedek ik het met het ijs zonder zakken. Tot nu toe is de grootste vis die in de koeler is gegaan een blauwvintonijn van 50 pond. 30 pond geelstaart heeft de lengte maximaal benut!
Meestal wacht ik tot de volgende dag om de vis te verwerken. Ik gebruik een kan van 1 gallon om het ijs en het water te verwijderen. Ik leg een dubbelgevouwen handdoek op de laadvloer en open de achterklep om druppels vuil water op te vangen. Zelfs na een jaar de auto te hebben gehad, heeft hij nog steeds een subtiele hint van "nieuwe auto"-geur.
View attachment 325068
View attachment 325069