Subaru Crosstrek and XV Forums banner

What to upgrade next

21 - 40 of 103 Posts
Discussion starter · #30 ·
Had een roterende week! Heb een watertank met een aangepaste blaas toegevoegd (foto's volgen) en ben nu bezig met een subwooferproject.... Net Anderson Fab gemaild over de 2 inch lift!!!! grille, hella hoorns en andere mods onderweg. Blijf foto's plaatsen en deel je ideeën en opmerkingen.

FOTO'S!

Voor het geval je ĂĽberhaupt geĂŻnteresseerd bent in een bijl-schep-bevestiging, de smittybilt-bevestiging past perfect op de rage/rhino XTray die je hebt. Ik heb er laatst een op de mijne gezet en ben er dol op. De bevestiging op de bijl en schep zelf is een beetje gammel, maar ik heb het aan het werk gekregen. Ik heb een fiskars bijl en een fiskars schep in de mijne, het enige probleem is het slot dat je moet gebruiken om het te bevestigen, maar ik ben er tot nu toe dol op.

Vragen:
Welke achterlichten gebruik je, zijn ze oem?
Welke lichtbalk heb je bovenop en hoe is deze gemonteerd?
Ik ben ook benieuwd naar de achteruitrijlichten, ik heb erover nagedacht om iets soortgelijks te doen.

Discussion starter · #32 ·
PICS!

Voor het geval je ĂĽberhaupt geĂŻnteresseerd bent in een bijl-schepbevestiging, de smittybilt-bevestiging past perfect op de rage/rhino XTray die je hebt. Ik heb er onlangs een op de mijne geplaatst en ben er dol op. De pasvorm op de bijl en schep zelf is een beetje raar, maar ik heb het aan het werk gekregen. Ik heb een fiskars-bijl en een fiskars-schep in de mijne, het enige probleem is het slot dat je moet gebruiken om het te passen, maar ik ben er tot nu toe dol op.

Vragen:
Welke achterlichten gebruik je, zijn ze oem?
Welke lichtbalk heb je bovenop en hoe is deze gemonteerd?
Ik ben ook benieuwd naar de achteruitrijlichten, ik heb erover nagedacht om iets soortgelijks te doen.
Zeker geĂŻnteresseerd, mijn schep is voorlopig gewoon met ratelbanden vastgemaakt. Heb je een link voor de bevestigingen?

De achterlichten zijn LED, heb ze van eBay, zoek naar "impreza crosstrek led achterlichten", ze zouden moeten verschijnen.

De lichtbalk die ik heb besteld bij Tripcraft Industries in het buitenland... maar elke balk zou moeten werken, de mijne is 42" gebogen (alle spots)

Ik heb de bevestigingen op mijn werk op maat gemaakt.

De achteruitrijlampen... Ik heb drie upgrades, de bumperlampen en de achterruit:

Wat wil je erover weten?

Geschokt dat je niet voor de Tork Lift trekhaak bent gegaan. Al het andere is geweldig.

Discussion starter · #34 ·
Geschokt dat je niet voor de Tork Lift trekhaak bent gegaan. Al het andere is geweldig.
Heb dat niet eens gezien... Eerlijk gezegd, ik had gewoon een trekhaak nodig voor mijn offroad-aanhangwagen, dus ik pakte de eerste die ik zag. Misschien zal ik op een dag mijn beslissingen uit het verleden herzien en upgraden.

Dit is het.
https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00AQFE6Y0/ref=yo_ii_img?ie=UTF8&psc=1

Zorg ervoor dat je degene met de achterste beugels krijgt, ze passen perfect op de rails, direct bovenop de plastic X-cover. Eén bevestiging wordt meegeleverd, één zonder slechts een paar dollar verschil.

Ja, ik wil graag meer weten over de onderste. De achterruit zou waarschijnlijk te veel blokkeren. Ik ben van plan om een achterste trekhaakbandendrager te kopen. Voornamelijk gewoon wat/waar ik iets soortgelijks probeerde te doen.

Ja, de bevestigingen zijn waar ik het meest benieuwd naar was. Heb je aluminium of staal gebruikt? Ik heb nog niemand daar een stang zien monteren. Ik vind die van jou erg mooi. Laag profiel, steekt niet te veel uit.

Discussion starter · #36 · (Edited)
Ik keek naar de schopbevestiging. Ik besloot mijn eigen te fabriceren, ik denk dat ik het er iets minder omvangrijk uit kan laten zien.

De onderste bumperverlichting is een flush mount 24W LED. Ik moest een vierkant van 3 inch in de plastic bumper cover snijden om de assemblages in te laten zinken. Tussen de lampen en de bumper cover heb ik wat schuim aangebracht om de randen glad te strijken en de kleine opening op te vullen. Achter de bumper cover heb ik een stalen vierkant gemaakt waarin de lamp is bevestigd. Ik heb echter geen rekening gehouden met de kromming van de bumper cover en had de beugel voor de installatie iets moeten buigen om vervorming van het plastic te voorkomen. De draden heb ik naar de achterlichtbehuizing geleid, daar heb ik mijn eigen pigtail gesoldeerd aan de achteruitrijlichtvoeding en -aarde met de bijbehorende connector op de nieuwe bumperlampen. In totaal denk ik dat het ongeveer 45 minuten duurde om te installeren en ongeveer $35 kostte.

De dakbevestigingen die ik gebruikte waren van 1/8" staal, gesneden en TIG-gelast met behulp van AUTOCAD (automotive - cardboard aided design) en vervolgens alleen gegrond en geschilderd. Ik kan er op maat voor u maken als u dat wilt. Stuur me een privébericht en we kunnen bespreken waar u naar op zoek bent in een bevestiging, en u kunt me wat afmetingen en schetsen sturen.

Discussion starter · #39 · (Edited)
Geen slecht idee om extra achteruitrijlichten aan te sluiten. Ik heb dezelfde achterlichten met LED-achteruitrijlampen en er komt bijna geen bruikbaar licht van die lampen.

Ik heb overwogen om meer achteruitrijlichten toe te voegen, maar wil niet echt gaten in mijn bumper zagen. Mag ik vragen wat je voor LED's in de achterruit hebt gebruikt en hoe je ze hebt gemonteerd?
Ik had een tweede assemblage die identiek was aan mijn grille-balk. Ik heb hem op maat gesneden omdat hij te veel van de ruit in beslag nam. Ik heb wat plaatstaal gebogen om een anti-verblindingsscherm te maken en wat dik schuim gebruikt om het glas te beschermen (en te voorkomen dat het licht op mij terugkaatst).

Nogmaals, ik heb de draden door de plastic poortplug aan de carrosseriekant van de achterklepopening geleid, naar de kabelboom waar ik meer connectoren heb gesoldeerd.

De balk wordt ondersteund door 2 beugels. Ik heb kleine gaten geboord in de achterklepbekleding en het plaatstaal erachter. Ik heb moeren geplaatst en alles weer vastgezet.

21 - 40 of 103 Posts