Subaru Crosstrek and XV Forums banner
41 - 59 of 971 Posts
Discussion starter · #41 ·
Is het mogelijk om een iPhone en een iPod Nano tegelijkertijd te gebruiken met de poorten in de console? Toen ik een 32GB thumb drive en een iPhone probeerde, nam de iPhone het over en zag de HU de thumb drive nooit toen beide apparaten waren aangesloten. Ik hoopte een iPod Classic (160GB) te kunnen gebruiken, maar die werd nooit herkend.
Ik ben niet zeker van alle iPods, maar ik heb anderen horen melden dat de iPhone het overneemt. Hetzelfde als wanneer ik mijn Android heb aangesloten - zelfs als het op een hogere prioriteit staat, zal een iPhone altijd de controle overnemen. We hebben een aparte iPhone-kabel aangesloten op de sigarettenpoort, alleen om op te laden. Als je ruimte hebt op je telefoon, kun je waarschijnlijk beter alle muziek daarop hebben.

Discussion starter · #43 ·
Ik kwam er per ongeluk achter dat de eerste berichten nu bewerkt kunnen worden. Dus heb ik dit draadje nieuw leven ingeblazen, omdat zoveel mensen vragen naar firmware-updates.

Laat me weten of er iets moet worden toegevoegd/gewijzigd, vooral in het eerste bericht!

Ik heb een 19 zonder NAV-eenheid. Ik geloof dat de nieuwste firmware 19.22.70 is. Ik had alle vroege problemen met verdwijnende radiozenders, AA-verbindingen die verbroken werden tot het punt dat ik het niet meer gebruikte en af en toe, als ik de auto startte, de band van FM naar AM veranderde. En de unit liep volledig vast, waardoor ik ongeveer een uur moest wachten tot de radio opnieuw opstartte. Dat is maar één keer gebeurd. Sinds de laatste update heb ik alleen nog de verandering van FM naar AM als ik de auto start, misschien twee of drie keer. AA hapert nog steeds af en toe. Lang niet zo erg als vroeger. Al met al nog steeds een erbarmelijke HU waarvan de firmware-updates gratis verlengd zouden moeten worden of beschikbaar gesteld voor ons techneuten om onze eigen updates via USB uit te voeren. Waarom ik zou moeten betalen om de erbarmelijke codering van iemand anders te repareren na de garantieperiode, irriteert me echt.

Discussion starter · #45 ·
Ik heb een 19 zonder NAV-eenheid. Ik geloof dat de nieuwste firmware 19.22.70 is. Ik had alle vroege problemen met verdwijnende radiozenders, AA-verbindingen die verbroken werden tot het punt dat ik het niet meer gebruikte en af en toe, als ik de auto startte, de band veranderde van FM naar AM. En de unit liep volledig vast, waardoor ik ongeveer een uur moest wachten tot de radio opnieuw opstartte. Dat is maar één keer gebeurd. Sinds de laatste update heb ik alleen nog de verandering van FM naar AM als ik de auto start, misschien twee of drie keer. AA hapert nog steeds af en toe. Lang niet zo erg als vroeger. Al met al nog steeds een zielige HU waarvan de firmware-updates gratis verlengd zouden moeten worden of beschikbaar gesteld voor ons techneuten om onze eigen updates te doen via USB. Waarom ik zou moeten betalen om de zielige codering van iemand anders te repareren na de garantieperiode, irriteert me echt.
Er is een nieuwere versie (zie de eerste post), maar die lijkt alleen beschikbaar te zijn met een kaartupdate als je nav hebt. Zo ja, dan kun je je eigen update uitvoeren met een USB-stick... ?

Discussion starter · #46 ·
Ik heb de TSB's voor de vorige releases aan de eerste post toegevoegd, aangezien de nieuwste releases alleen gebundeld lijken te zijn met een kaartupdate voor auto's met navigatie.

Ik heb een 19 zonder NAV-eenheid. Ik geloof dat de nieuwste firmware 19.22.70 is. Ik had alle vroege problemen met verdwijnende radiozenders, AA-verbindingen die verbroken werden tot het punt dat ik het niet meer gebruikte en af en toe, als ik de auto startte, de band van FM naar AM veranderde. En de unit blokkeerde volledig, waardoor ik ongeveer een uur moest wachten tot de radio opnieuw opstartte. Dat is maar één keer gebeurd. Sinds de laatste update heb ik alleen nog de verandering van FM naar AM als ik de auto start, misschien twee of drie keer. AA hapert nog steeds af en toe. Lang niet zo erg als vroeger. Al met al nog steeds een zielige HU waarvan de firmware-updates gratis verlengd zouden moeten worden of beschikbaar zouden moeten worden gesteld voor ons techneuten om onze eigen updates via USB uit te voeren. Waarom ik zou moeten betalen om de zielige codering van iemand anders te repareren na de garantieperiode, irriteert me echt.
Ik heb net een ansichtkaart ontvangen met informatie over een class action rechtszaak tegen Subaru met betrekking tot de Harman HU. Home | Udeen v. Subaru of America, Inc.
Zelfs als je niet deelneemt aan de rechtszaak, wordt de garantie op het systeem verlengd tot 5 jaar of 100.000 mijl.

Discussion starter · #48 ·
De ansichtkaart nog niet ontvangen, maar ik heb er wel over gelezen. Heeft niet veel invloed op ons, want we hebben de verlengde garantie van 10 jaar/100.000 km. Ik begrijp echter dat er een vergoeding is voor hoe vaak je de dealer ervoor hebt moeten bezoeken.

De ansichtkaart nog niet ontvangen, maar ik heb er wel over gelezen. Heeft niet veel invloed op ons, aangezien we de 10 jaar/100.000 km verlengde garantie hebben. Hoewel ik begrijp dat er een vergoeding is voor hoe vaak je de dealer ervoor hebt moeten bezoeken.
10/100k op je 18 of 19?

Discussion starter · #51 ·
Is dat ook voor 19's?
Van wat ik heb gelezen, heeft het alleen betrekking op de Gen 3.0-eenheid in de '17 en '18 Imprezas en '18 Crosstreks. Er kunnen vroege '19's zijn met de 3.0, maar ik ben niet zeker.

Discussion starter · #52 ·
De '19 was gisteren voor reguliere service en de spoelterugroepactie. Ik vroeg naar firmware en ze hebben deze geĂĽpdatet naar 19.36.70. Ik heb geen navigatie, dus ik kon de update niet via de download uitvoeren toen deze voor het eerst uitkwam.

De '19 was gisteren voor reguliere service en de spoel terugroepactie. Ik vroeg naar firmware en ze hebben deze geĂĽpdatet naar 19.36.70. Ik heb geen navigatie, dus ik kon de update niet via de download uitvoeren toen deze voor het eerst uitkwam.
Over ongeveer een maand stuur ik mijn 2019 Non-Nav voor zijn eerste servicebeurt van 10.000 kilometer en vraag ik de nieuwste update aan als onderdeel van de werkzaamheden.

Heeft iemand gemerkt of A1.19.45.20 verbeteringen heeft op verbindingsproblemen met Android Auto? Zou fijn zijn als het zou werken zonder mijn telefoon uit en weer in te hoeven pluggen :(

Discussion starter · #55 ·
Heeft iemand gemerkt of A1.19.45.20 verbeteringen heeft op verbindingsproblemen met Android Auto? Het zou fijn zijn als het zou werken zonder mijn telefoon uit en weer in te hoeven pluggen :(
Ik heb geen verbindingsproblemen meer met AA gehad na, denk ik, de update van december 2018. Het is sindsdien vrij stabiel voor mij. Als je 19.45 hebt, dan moet je een '18 met navigatie hebben, toch, net als wij?

Probeer een nieuwe, goede kwaliteit kabel. Als dat niet werkt, kan het een defecte USB-poort zijn, of je hebt gewoon een defecte HU.

Ik heb geen verbindingsproblemen meer met AA gehad na, ik denk, de update van december 2018. Het is sindsdien vrij stabiel voor mij. Als je 19.45 gebruikt, dan moet je een '18 met navigatie hebben, toch, net als wij?

Probeer een nieuwe, goede kwaliteit kabel. Als dat niet werkt, kan het een defecte USB-poort zijn, of je hebt gewoon een defecte HU.
Dit is een '18 Premium (zonder navigatie). Ik heb een paar goede releases gehad....andere die slechter waren. Ik heb goede kabels en slechte kabels gehad. Over het algemeen, als ik een uur zonder problemen haal, is het een goede rit. Ik zit momenteel op 19.12.20

Zonder de kabel, telefoon of USB aan te raken - als ik de aan/uit-knop ingedrukt houd en de HU opnieuw opstart, maakt hij meestal opnieuw verbinding.

Ik ben dol op AA, als het werkt. Maar man, wat kan het frustrerend zijn!

Discussion starter · #57 ·
Dit is een '18 Premium (zonder navigatie). Ik heb een paar goede releases gehad....andere die slechter waren. Ik heb goede kabels & slechte kabels gehad. Over het algemeen, als ik een uur zonder problemen haal, is het een goede rit. Ik zit momenteel op 19.12.20

Zonder de kabel, telefoon of USB aan te raken - als ik de aan/uit-knop ingedrukt houd & de HU opnieuw opstart, maakt hij meestal opnieuw verbinding.

Ik ben dol op AA, als het werkt. Maar man, wat kan het frustrerend zijn!
Begrepen, ik dacht dat je al 19.45 had.

Dus, de enige manier om de nieuwste versie te krijgen is via een bezoek aan de dealer, en ik weet niet eens zeker of ze dat al doen. Neem contact op met de dealer en kijk wat ze zeggen (d.w.z. wat de nieuwste versie is die ze voor je zullen installeren). 19.12 zou echter best goed moeten zijn. Als je zeker weet dat het niet de kabel of de USB-poort is, dan kan het een defecte HU zijn, die ze onder garantie zullen vervangen.

Discussion starter · #59 ·
Installeren met Aha was oké, hoewel het dom was om een andere media-app te installeren. 2019 premium met beperkte 8" non-nav HU swap
OK, goed om te weten, bedankt. Dat kan helpen voor de mensen die geen navigatie of Wi-Fi hebben.

Als je een kleine handleiding (de stappen) wilt schrijven, zal ik deze aan de eerste post toevoegen.

41 - 59 of 971 Posts