Subaru Crosstrek and XV Forums banner
61 - 80 of 101 Posts
Ik ben ook een fan geweest van K&N ENGINE luchtfilters, maar de olie die op deze luchtfilters wordt gebruikt, kan een negatief effect hebben op de LMM, de massaluchtsensor van de auto, waardoor allerlei problemen ontstaan. Houd het bij OEM-luchtfilters, vooral als de garantie nog geldt.
Dus welk gewicht of merk olie wordt er op de filters gebruikt? Kan ik een lichtere synthetische olie gebruiken, of heb je een zwaardere dino-blend nodig voor die zomermaanden?
:ROFLMAO:

• Haha
Reactions: Lonelydriver_95
heeft iemand OLIE genoemd!!??
Dus welk gewicht of merk olie wordt er op de filters gebruikt? Kan ik een lichtere synthetische olie gebruiken, of heb je een zwaardere dino-blend nodig voor die zomermaanden? Wat staat er in de handleiding?
Ik weet niet zeker of ik een olieachtig luchtfilter voor de cabine wil, het klinkt als meer troep om schoon te maken.

heeft iemand OLIE genoemd!!??
Dus welk gewicht of merk olie wordt er gebruikt op de filters? Kan ik een lichtere synthetische olie gebruiken, of heb je een zwaardere dino-mix nodig voor die zomermaanden? Wat staat er in de handleiding?
K & N heeft hun eigen motorluchtfilterolie, om natuurlijk meer geld te verdienen. Been there, done that, nu gebruik ik gewoon een OEM motorluchtfilter. Verwijder het om het vuil eruit te schudden en hergebruik het dan of vervang het als ik het nodig acht.
Ik hou van Bosch HEPA-cabine luchtfilters. Verwijdert echter nog steeds geen geuren.

Vandaag wilde de dealer $50 om een vaag stoffige interieurluchtfilter te vervangen, op een auto die ik iets meer dan 6 maanden heb, en minder dan 5000 mijl.

Ik wacht wel en vervang hem dan zelf. FFS.
Het ergste van dit alles is dat, ervan uitgaande dat de filter die ze je laten zien daadwerkelijk van jou is, ze de auto toch weer in elkaar moeten zetten, en een filter kost maar ongeveer $25. Dus ze vragen je nog eens de helft extra om iets te doen wat ze toch al moeten doen.

K & N heeft zijn eigen motorluchtfilterolie, om natuurlijk meer geld te verdienen. Been there, done that, nu gebruik ik gewoon een OEM motorluchtfilter. Verwijder het om het vuil eruit te schudden en hergebruik het dan of vervang het als ik het nodig acht.
Ik vind Bosch HEPA-cabinefilters fijn. Verwijdert echter nog steeds geen geuren.
ik vind Bosch-filters niet geschikt voor tropisch weer, het gaat na korte tijd stinken. Ik heb het een paar keer herhaald met Subaru en Toyota en eindig met hetzelfde probleem. Het Subaru-cabinefilter dat ze hier geven, is van lage kwaliteit, dus ik stap nu over op een groen Denso-filter, dat kleine deeltjes goed reinigt en niet gaat stinken.
Ik denk dat Fram Ultra ook goed is, maar aangezien mijn auto een RHD-model is, ben ik nog steeds niet zeker van het juiste onderdeelnummer voor het cabinefilter.

Het hangt ervan af hoe snel je kilometers verzamelt, voor mij ben ik over mijn 36000 mijl gegaan zonder dat ik een van die items hoefde te vervangen 🤣🤣🤣. Uiteindelijk verander ik zelf alleen maar vanwege de prestatie-upgradefuncties in vergelijking met de standaard 👍
Ik heb een K&N motor- en interieurfilter gekocht voor mijn Crosstrek uit 2013. Ik gebruik ze al sinds de jaren 70 in mijn voertuigen en motorfiets. Ze werken geweldig en gaan eeuwig mee!! Koop een keer, schoonmaken, resetten, goedkoop en ze gaan eeuwig mee.

Capume 4-laags cabinefilter - Hepa en actieve kool.....Amazon $14.... ben ze een paar jaar geleden gaan gebruiken en zelfs hier in de hitte en vochtigheid van Florida is de geurverwijdering uitstekend geweest - lijkt een echt goede kwaliteit voor de prijs. Ik ben klaar.

er is alle reden als je in een stoffige omgeving woont/rijdt of waar boombladeren en vuil veel voorkomen.
David mag niet in dezelfde omgevingen rijden! Soms zal de mijne het grootste deel van het jaar niet erg vuil worden, maar afhankelijk van wind, stof en rondwaaiend vuil en andere factoren moet het soms na ongeveer 6 maanden worden vervangen. Maar ik zou er nooit op vertrouwen of de dealer betalen om het te doen als ik het filter voor 9 tot 14 dollar kan kopen en het duurt letterlijk 5 minuten of minder om het erin te zetten.

Capume 4-laags cabinefilter - Hepa en actieve kool.....Amazon $14.... ben ze een paar jaar geleden gaan gebruiken en zelfs hier in de hitte en vochtigheid van Florida is de geurverwijdering uitstekend geweest - lijkt een echt goede kwaliteit voor de prijs. Ik ben klaar.
Wat is het onderdeelnummer voor het Capume 4-laags cabinefilter? Ik kon het onderdeelnummer niet vinden op de Amazon-website voor een 2024 Crosstrek Wildnerness.

61 - 80 of 101 Posts