Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van Subaru of America met het verzoek om de juli-update Rel_UK.25.04.70 toe te passen, maar toen ik de updateprocedure startte, stond er dat de software van mijn apparaat al up-to-date was, ondanks dat er een ander updatenummer werd weergegeven dan in de updatedocumentatie stond. De mijne toonde Rel_UL.23.13.70 voor en na de poging tot update. Het voertuig is een 2021 Crosstrek Limited en ik heb geen Starlink-abonnement of hoe ze het nu ook noemen.
Ik heb niet geprobeerd de updates toe te passen waarover ik in 2024 ben geĂŻnformeerd, omdat we tussen huizen zaten, in een tijdelijk appartement woonden en geen directe toegang hadden tot wifi op de parkeerplaats.
Heeft iemand anders geprobeerd deze update toe te passen en een vergelijkbaar probleem gehad?
Bedankt bij voorbaat.
Ik heb niet geprobeerd de updates toe te passen waarover ik in 2024 ben geĂŻnformeerd, omdat we tussen huizen zaten, in een tijdelijk appartement woonden en geen directe toegang hadden tot wifi op de parkeerplaats.
Heeft iemand anders geprobeerd deze update toe te passen en een vergelijkbaar probleem gehad?
Bedankt bij voorbaat.